Alla inlägg under oktober 2012

Av Allis Retzman - 11 oktober 2012 18:48

Hej jag är en tjej på 12 år som heter Clary. Jag gillar bågskytte och läsning. Jag har en lillebror vid namn Isak, han är åtta år och en skrytmåns. Jag har två storebrorsor vars namn är Emil och Ivar, de är tvillingar men har olika viljor, speciellt om man är 15 år och leker med dockor eller ser ut som en luffare. Sen finns två småsystrar som heter Leila, Lea, båda är en plåga för mig men en de sötaste ungarna i skolan, båda har underbara röster, övernaturliga för att tillhöra två sexåringar. tråkmånsarna i familjen är en mamma, enhetsnamn Tinna och en pappa som bär namnet Åke, det är inte mycket att säga om dem. Det var alla om utom min kompis Tilda, vi går i samma skola och klass, det har vi gjort sen dagis.Jag, min familj och Tilda bor i en liten ort med namn Kvicksund. Det finns en hamn, en båtaffär där bredvid, en kiosk med pizzeria en bit bort, en mataffär och en liten skola. Det finns tre stränder, Sanda, lilla sanda och Pottskär, vad jag vet. Det finns även en restaurang vid namn Pappa Jun. Det fanns en gång i tiden en biograf i Kvicksund, men den brann upp för ett tag sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards